غمنامه ای برای یاسمن ها

غمنامه ای برای یاسمن ها

دوستت می دارم اما نمی توانی مرا دربند کنی همچنان که آبشار نتوانست پس مرا دوست بدار آنچنان که هستم
غمنامه ای برای یاسمن ها

غمنامه ای برای یاسمن ها

دوستت می دارم اما نمی توانی مرا دربند کنی همچنان که آبشار نتوانست پس مرا دوست بدار آنچنان که هستم

سیب

دلم تنگ شده است.لحظه شماری می کردم ببینمش-دستشو بگیرم و ببوسمش.

.زمان گذشت ......خیلی سریع گذشت.......ما پیر شدیم......اما دیگه دلم براش تنگ نمی شد.دیگر آغوشش گرم نبود.......من ماندم و یک سیب گاز زده پشت مانیتور !


بر دلم سیبی سرخ می چرخد

دستی نیست!

skyfall

                                                You may have my number, you can take my name  

                                        But you’ll never have my heart       

Let the sky fall, when it crumbles



مرا فریاد کن

اشک رازی‌ست
لب‌خند رازی‌ست
عشق رازی‌ست

اشکِ آن شب لب‌خندِ عشق‌ام بود.

 

قصه نیستم که بگویی
نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

من دردِ مشترک‌ام
مرا فریاد کن.

...

احمد شاملو

شهوت


....
چه قدر بی‌شباهتم به تو من
ای شهوت شراره افکن بر چمن.....

...

یک روز یه ترکه...
اسمش ستارخان بود، شاید هم باقرخان.. ؛
خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛

یه روز یه رشتیه..
اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛
اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

یه روز یه لره...
اسمش کریم خان زند بود، موسس سلسله زندیه؛
ساده زیست، نیک سیرت و عدالت پرور بود و تا ممکن می شد از شدت عمل احتراز می کرد

یه روز یه قزوینی یه...
به نام علامه دهخدا ؛
از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بفرد بود و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاد

یه روز ما همه با هم بودیم...، ترک و رشتی و لر و اصفهانی وبلوچ
تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند... ؛
حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم، به همدیگه می خندیم!!!
.........
کمیل رضایی نویسنده وبلاگ

خواب

سر به هر بالشی می گذارم

با خواب تو بیدار می شوم.............

سایه

سایه ام مرا می فهمد.از سایه ام می ترسم.....

.....

‫چه دورم ــ آه ــ در کنار تو،
چه نزدیک، هنگامی که می‌روی!‬

its a sin

من عاشق این آهنگ PET SHOP BOYS هستم.....

When I look back upon my lifeIt's always with a sense of shameI've always been the one to blameFor everything I long to doNo matter when or where or whoHas one thing in common, too
It's a, it's a, it's a, it's a sinIt's a sinEverything I've ever doneEverything I ever doEvery place, I've ever beenEverywhere I'm going toIt's a sin
At school they taught me how to beSo pure in thought and word and deedThey didn't quite succeedFor everything I long to doNo matter when or where or whoHas one thing in common, too
It's a, it's a, it's a, it's a sinIt's a sinEverything I've ever doneEverything I ever doEvery place I've ever beenEverywhere I'm going toIt's a sin
Father, forgive me, I tried not to do itTurned over a new leaf, then tore right through itWhatever you taught me, I didn't believe itFather, you fought me, 'cause I didn't careAnd I still don't understand
So I look back upon my lifeForever with a sense of shameI've always been the one to blameFor everything I long to doNo matter when or where or whoHas one thing in common, too

It's a sin
Everything I've ever doneEverything I ever doEvery place I've ever beenEverywhere I'm going to, it's a sin

در آَغوش گرفتمش..محکم......نوازش گیسوان بلند و روشن او آرامشم میداد......بوی زندگی ..بوی عشق....شانه های پر قدرت ......اما حیف .جسمی مال من بود که مدتی پیش مرده بود.... 

بله مرده

.....اون مرده بود....و من این همه سال با جسمی خالی از قلب عشقبازی می کردم......