غمنامه ای برای یاسمن ها

غمنامه ای برای یاسمن ها

دوستت می دارم اما نمی توانی مرا دربند کنی همچنان که آبشار نتوانست پس مرا دوست بدار آنچنان که هستم
غمنامه ای برای یاسمن ها

غمنامه ای برای یاسمن ها

دوستت می دارم اما نمی توانی مرا دربند کنی همچنان که آبشار نتوانست پس مرا دوست بدار آنچنان که هستم

من آنان را دوست می دارم

آنان

     همه

         چونان پیاز

                      پوست در پوست بودند

من با اشک نزد آنان می آیم

و در جستجوی قلبشان   

                      پوست را

                             سپس پوست

                                       می گشایم

تا آنگاه که قلبشان را می یابم

                                  که پوست است

.... با این همه من آنان را دوست دارم !


                         شعر از غاده السمان از کتاب در بند کردن رنگین کمان ترجمه دکتر عبدالحسین فرزاد

نظرات 1 + ارسال نظر
dear passenger جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:48 http://qalam.ir

دوستی های پوست پیازی. پر اشک و بی قلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد