غمنامه ای برای یاسمن ها

غمنامه ای برای یاسمن ها

دوستت می دارم اما نمی توانی مرا دربند کنی همچنان که آبشار نتوانست پس مرا دوست بدار آنچنان که هستم
غمنامه ای برای یاسمن ها

غمنامه ای برای یاسمن ها

دوستت می دارم اما نمی توانی مرا دربند کنی همچنان که آبشار نتوانست پس مرا دوست بدار آنچنان که هستم

نامه ای از زیر آب


اگر

دوست منی

کمکم کن

 تا از پیش ات بروم

اگر یار منی

کمکم کن

تا از تو شفا یابم.

اگر

می دانستم که عشق خطر دارد

                                         دل نمی دادم

اگر می دانستم که دریا عمیق است

                                        دل نمی زدم

و اگر پایان را می دانستم

آغاز نمی کردم


نزار قبانی

نظرات 1 + ارسال نظر
Ehsan یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 http://secret65.blogsky.com/

خدای مهربان کسی است

که نه در هفت طبقه آسمان می گنجد

و نه در طبقات زمین

اما در دل آدمی می گنجد !!

پس هیـچ وقت دل♥ کسی را نشکن.

«زوربای یونانی»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد